Cviky proti celulitidě

Cviky proti celulitíděPokud pravidelně sportujete, cviky proti celulitidě můžete využít jako doplněk odstraňování celulitidy a na zpevnění pokožky. A pokud Vám pravidelné sportování velmi nevoní, ale celulitidy byste se chtěli zbavit, vytvořte si vlastní sestavu cviků, kterou budete cvičit v pohodlí Vašeho domova. Cvičit byste měli minimálně 30 minut, alespoň každý druhý den, cviky zaměřené na odstraňování podkožního tuku, na zpevnění svalů a pokožky.

Hlavní podmínkou, aby cviky proti celulitidě byly účinně, je zapojení všech svalů dolní části těla a bříška z různých úhlů. Vybrat si můžete z nespočetného množství cviků zaměřených na celulitidu na stehnech, zadečku nebo bříšku. Mějte na paměti, že čím více svalů v cviku zapojíte, tím je spalování kalorií a cvik účinnější.

Cviky proti celulitidě na stehnech a zadečku

Výpady vzad

V první fázi výpadu namáháte přední stehenní sval, v druhé zase hýžďové svaly a zadní stranu stehna. Pokud si chcete cvik trošku ztížit, vydržte ve výpadové fázi několik sekund, případně kmitejte nahoru-dolů, během toho budete cítit zátěž, kterou vyvíjíte na stehenním svalu.

Rozkročte se na šířku boků a pravou nohu zanožte co nejdál tak, aby váha těla zůstala na pokrčené noze a pata byla na zemi. Ruce zvedněte nad hlavu, pak nohy vyměňte. Cvik opakujte 8krát, každou nohou.

Dřepy

Dřepy formují přední i zadní část stehen a jsou zapojeny svaly spodního zad a hýždí. Aby byly dřepy účinné proti celulitidě, musíte je provádět tak, jakoby jste si chtěli sednout na židli, váha těla spočívá na patách a rozkročte se na šířku ramen. Při "podřepu" musí být stehna rovnoběžné s podlahou. Pokud si chcete tento cvik ztížit, vezměte si do rukou činky. Cvik opakujte 15-krát ve třech sériích.

Před cvičením doporučujeme aplikovat na místa, která budete procvičovat gel proti celulitidě.

Během cvičení se několikanásobně zvyšuje účinek aktivních látek, díky čemuž dochází k rychlejšímu odstranění celulitidy a zpevnění pokožky.

Dřepy s výskokem

Tímto cvikem posilujete všechny svaly na nohou, od lýtek až po záda. Rozkročte nohy na šířku ramen, kolena mějte mírně pokrčené, ruce podél těla. S výdechem vyskočte do vzduchu as pokrčenými koleny dopadněte do výchozí pozice. V podřepu vydržte přibližně 3 sekundy. Cvik opakujte 15-krát ve třech sériích.

Zvedání pánve

I tímto cvikem zapojujete obě části těla - i svaly stehen, i zadku. Tento cvik je ideální zejména na ráno, protože probudí Váš krevní oběh. Lehněte si na záda, nohy pokrčte (nebo si je vyložte na židli) a zvedejte ze země pánev a spodní část zad. Zadek a bříško držte stažené a v této poloze chvilku vydržte. S nádechem uvolníte stažené svaly, ale pánev během celého cvičení několik cm nad zemí. Opakujte 20-krát.

Výstup na překážku

Tento cvik simuluje rychlou chůzi po schodech nebo chůzi nahoru strmým kopcem a pokud ho cvičíte dostatečně rychle je účinný nejen formování a zpevňování postavy, ale i na spalování tuků. Nejprve jednou nohou vykročte na překážku a potom druhou. Z překážky sjíždějte na zem toutéž nohou, kterou jste na ni vykročili. Následně nohy vystřídejte. Cvik opakujte 10-krát ve třech sériích pro každou nohu.

Cviky zaměřené na formování bříška a celulitidu na bříšku

Cviky proti celulitíde

Kolo

Tímto cvikem procvičujete téměř všechny břišní svaly a také pás. Lehněte si na břicho. Ruce mějte za hlavou, nohy jsou pokrčené v kolenou a zvednuté nad zemí. Pravý loket táhněte k levému kolenu, během čehož je druhá noha natažená ve vzduchu. Postupně vyměňujte strany, jakoby jste pedálovali na kole. Cvik opakujte ve třech sériích, 15-krát pro každou nohu.

Uklánění do stran

Tímto cvikem procvičujete šikmé břišní svaly. Postavte se a nohy rozkročte na šířku ramen. V rukách držte jednoručky a mějte je volně při těle. Provádějte úklony do pravé a pak do levé strany. Cvik opakujte 8-krát ve třech sériích.

Zvedání nohou

Při tomto cviku procvičujete zejména spodní část bříška. Podstatou tohoto cviku je pomalé zvedání obou nohou najednou, které v nejvyšší poloze svírají pravý úhel s bříškem. Nohy musí být stále natažené a ruce položené vedle těla, dlaněmi dolů. Při zvedání nohou vydechujte. Nikdy nepokládejte nohy zcela na zem. Cvik opakujte 6krát ve třech sériích.

Diskuse


Email nebude zveřejněn, jen jeho první část.