Jak účinně zhubnout

Toužíte po přitažlivém těle bez zbytečných tukových polštářků? Divili byste se, jak, relativně snadno, ho můžete mít. Už z předchozích článků jste se dozvěděli, že bez vůle, odhodlání a námahy to nepůjde. Existuje však něco, díky čemuž bude konečně Vaše hubnutí nejen jednodušší, ale i účinné. Základem je znát své tělo, co se v něm děje a proč se to děje.

Jak zhubnout:

  1. Probouzejte enzymy spalující tuky a zrychlíte metabolismus.
  2. Zvyšte hodnotu svého bazálního metabolismu.
  3. Spalte tuky aerobním tréninkem.
  4. Silovým tréninkem a bílkovinami si vybudujte dokonalo pevné tělo.

Jak? Čtěte dále tento článek nebo si stáhněte náš e-book, ve kterém se dozvíte ještě více o přeměně těla ze sacharidového spalovače na efektivního spalovače tuků.

Ako schudnúť

Nejlepší dieta nebo co je skutečně důležité

Každým jídlem byste měli přijmout dostatek sacharidů, tuků a bílkovin. Pokud si dáte například ke snídani chlebíček s máslem a šunkou, dodáte tělu hodně sacharidů, méně zdravých tuků a málo bílkovin. Zamyslete se nad tím, co je pro tělo důležitější. Velké množství sacharidů? Tuků? Nebo bílkovin?

Bílkoviny jsou na prvním místě, proč je to tak jste se dočetli v článku: Potřebujete bílkoviny během hubnutí?. Za nimi následují zdravé tuky a nakonec sacharidy. Samozřejmostí jsou vitaminy a minerální látky.

Jak spálit tuk

Pokud tělu pravidelně ve větších množstvích dodáváte sacharidy, tedy rychlý zdroj energie, nemá důvod sáhnout po tucích. Takže sacharidy vlastně zablokují spalování tuků.

Určitě Vám napadla myšlenka: "Když zastavím příjem sacharidů, začnu hubnout." Přesně tak. Tělo nebude mít k dispozici rychlý zdroj energie a bude muset sáhnout po tuku. Postupně se tuk na břiše, nohách, hýždích či rukách začne ztrácet. Jakmile opět doplníte sacharidy, zabrzdíte spalování tuků. Proto pokud chcete účinně zhubnout, musíte se na začátek úplně vzdát sacharidů.

1. krok k vysněné postavě

Prvním krokem na cestě k vysněné postavě je vyloučení sacharidů. Ti, co četli náš článek o sacharidech si určitě vzpomněli, že 150g sacharidů potřebuje mozek pro správné fungování. Jde o minimální množství a sacharidy se nacházejí téměř v každé potravině.

Žádné sladké bonbóny, koláčky, ale ani pečivo, brambory a rýže, cereálie či slazené vody. Dokonce ani žádné ovoce. Prostě žádné sacharidy! Bez kompromisu. Místo nich se bude na Vašem talíři objevovat zelenina a bílkoviny. A samozřejmě nemůžeme zapomínat ani na pitný režim. Denně byste měli vypít 3 litry čisté neperlivé vody.

Nebojte se, po sedmi dnech můžete postupně přidávat do jídelníčku sacharidy. Samozřejmě s mírou. Pokud však chcete shodit větší množství kilogramů, doporučujeme zůstat v této fázi déle, ale maximálně 4 týdny.

Chudnutie v praxiPrvních pár dnů může být pro Vás těžkých. Můžete mít špatnou náladu nebo být podráždění. V takovém případě si dejte lžičku medu, kostku hořké čokolády, hrst oříšků. Minimální množství sacharidů hubnutí nezastaví.

Během tohoto týdne se zcela vyhněte konzumaci alkoholu. Alkohol nejen že zpomaluje metabolismus, ale ohrožuje Vaši vůli vydržet. Cvičit v posilovně, či běhat zatím nemusíte. Avšak malá procházka Vám zvedne náladu a také spálíte pár kalorií.

Co se děje v těle?

Vaše tělo si dosud mohlo vybrat zda bude čerpat energii ze sacharidů nebo tuků. Protože sacharidy spálíte snadněji, i tělo, stejně jako vy, si volí lehčí alternativu.

Když určitý čas, minimálně 7 dní, nebudete jíst sacharidy, Vaše tělo nebude mít na výběr a naučí se spalovat tuky. Nastartují se enzymy řídící spalování tuků a ty co se podílejí na spalování sacharidů, vyhladoví. Vy začnete účinně hubnout a konečně se zbavíte tukových polštářků.

2. krokem je zdravá výživa

Díky tomu, že jste byli v prvním kroku radikální, změnil se Váš metabolismus. Probudili se enzymy spalující tuky, zrychlil metabolismus a co je pro Vás důležité, zhubli jste několik kilogramů. To, kolik zhubnete, závisí na počáteční váze, od Vašeho metabolismu a v neposlední řadě od množství enzymů spalujících tuky, které jste měli v těle. Někdo může mít 50% enzymů spalujících tuky a jiný jen 10%. Čím více těchto enzymů si vybudujete, tím rychleji a efektivněji budete spalovat tuky.

Složení jídel se v tomto kroku bude velmi podobat jídlům našich předků. Ti si bílkoviny chytili v řece nebo ulovili v lese, semínka, zeleninu a ovoce nasbírali. Namísto lovení a sbírání začnete sportovat. Jak už jistě víte, účinné hubnutí nejde bez cvičení. Snažte se jíst jen zdravé tuky, ale ani s nimi to nepřehánějte. Snížený příjem sacharidů nemůžete nahradit tuky.

Nezapomínejte ani na pitný režim. Nejenže se zbavíte toxinů, ale pomůže Vám zhubnout. Voda nemá žádné kalorie a tělo musí na její zpracování vynaložit vlastní energii.

zdravá strava

Jak rychleji zhubnout

Hubnutí a přeměnu těla na spalovač tuků urychlíte jednoduše. Pohybem. Kombinujte vytrvalostní trénink se silovým. Ale vždy v tomto pořadí. Během silového tréninku se vyplavuje kyselina mléčná, která se spálí namísto tuků. Takže zase byste zabránili spalování tuků.

Vytrvalostní trénink stimuluje činnost enzymů požírajících tuk, zvětšuje mitochondrie i jejich počet ve svalech. Silovým tréninkem zase zvětšujete objem svalů a s každým dalším gramem svalů se zvyšuje množství spálených tuků během cvičení a stoupá i bazální metabolismus.

3. krokem je přepychový život

Prvním a druhým krokem jste zvýšili svůj bazální metabolismus, vytvořili jste si enzymy spalující tuky a zvětšily jste počet mitochondrií. A už můžete postupně začít jíst sacharidy. Pokud se ale vrátíte zpět k předchozímu způsobu života, vrátí se zpět i tukové zásoby.

Jezte sacharidy střídmě. Dopřejte si na nedělní oběd maso a hranolky, nebo svůj oblíbený dezert. No nepřehánějte to. Berte sacharidy jako něco přepychové. Něco, co si můžete dovolit jen jednou za čas.

Samozřejmě nezapomínejte na pitný režim a pravidelný pohyb. Vytrvalostním tréninkem spálíte sacharidy a tuky, které jste přijali a udržíte svůj metabolismus ve svalových buňkách stále aktivní.

Jezte pravidelně 3krát denně a mezi jídly si stále nechte 4 hodinovou přestávku. Sacharidy si vybírejte podle glykemického indexu a jejich konzumaci se vyhýbejte zejména odpoledne a večer. Pokud přiberete, vraťte se opět na první a druhý krok, dokud potřebné kilogramy opět nesrazíte.

Chcete ještě rychleji hubnout?

Ako rýchlejšie schudnúť Správné fungování organismu vyžaduje dostatek vitamínů, minerálů a výživných látek. Pokud tělu kterákoliv důležitá látka chybí, nedokáže správně pracovat. Stejně je tomu i při hubnutí. Pokud tělu chybí látky, které jsou důležité pro spalování tuků, hubnutí se zpomalí nebo úplně zastaví.

Pro Vás je určitě zajímavá skutečnost, že cíleným doplňováním látek potřebných na spalování tuků, můžete urychlit a zefektivnit hubnutí.

Správný výběr výživových doplňků dokáže přímo zázraky. Rozproudí Váš metabolismus, zvýší počet mitochondrií ve svalech a vy budete spalovat větší množství tuků a ještě rychleji. O jaké výživové doplňky a přípravky na hubnutí jde se dočtete v připravovaném článku.

Proč byste nám měli věřit?

Podívejte se zpětně, kam nejen Vás, ale i téměř všech kolem, dovedlo dosavadní stavování. Stoupá počet obézních, pomalu každý druhý člověk má nadváhu. Nemluvě o tom, že stále více dětí trpí obezitou. A tento trend pokračuje.

Už léta se vedou odborné diskuse o obezitě a zdravotních problémech, které s sebou přináší. Někteří vědci a lékaři tvrdí, že za vším je zvýšená spotřeba tuků a preferují nízkotučné diety. Jiní doporučují omezit příjem sacharidů, zvýšit příjem zdravých tuků a bílkovin. V našem e-booku najdete několik studií lékařů, dietologů a odborníků na zdravou výživu z celého světa.

Účinné hubnutí nebo jen vědecká studie?

Doktor FJ McClernon s kolektivem porovnávali vliv nízkotučné dietydiety se sníženým obsahem sacharidů na náladu a hlad. 119 osob s nadváhou rozdělili do dvou skupin. Skupina s nízkotučnou dietou shodila v průměru 6,7 kg a během hubnutí pociťovali nervozitu, hlad, podrážděnost. Druhá skupina ztratila téměř dvojnásobek, a to 12,9 kg a nepociťovala žádné negativní psychické změny ani hlad. Studie doktora McClernona trvala 6 měsíců.

Máte 3 možnosti: zapomenout na to, co jste četli a žít si dál po svém. Dodržovat nesmyslné diety, které Vám neuberou kila, ale dobrou náladu a šťastný život. Druhá možnost je držet se výše uvedených rad a vyzkoušet to. Třetí možnost je stáhnout si náš e-book, který je zdarma, a začít účinně hubnout spolu s námi, odborníky a dalšími, kteří Vám budou oporou.

Diskuse


Email nebude zveřejněn, jen jeho první část.